Najčešća pitanja – osiguranja

Česta pitanja i odgovori:

1. Kako mogu aktivirati uslugu mPlati ?

Ukoliko ste korisnik T-Mobile, Simpa, Bon Bon ili Vipneta usluga vam je dostupna bez potrebe za aktivacijom.

2. Kako mogu platiti policu osiguranja uslugom mPlati?

mPlati uslugu nude samo ovlašteni prodajni predstavnici i prodajna mjesta. Prilikom kupnje police zatražite od vašeg prodajnog predstavnika plaćanje mPlati uslugom.

Ovlašteni prodajni predstavnik će vam izdati 5 – znamenkasti kôd kojeg ćete upisati u sadržaj SMSa i poslati na broj 705100. Potvrdu u uspješnoj uplati dobiti ćete par sekundi nakon slanja SMS poruke

3. Obavio sam plaćanje putem mPlati usluge. Gdje mogu dobiti potvrdu da je uplata napravljena?

Povratna SMS poruka koju ćete dobiti na svoj uređaj je ujedno i potvrda o uplati. Na njoj se nalazi broj vaše police, uplaćeni iznos i jedinstveni broj transakcije.

4. Koliki je iznos naknade za obavljenu uplatu mPlati uslugom?

Naknada ovisi o mobilnom operateru i ona iznos 0,89 kn (sa PDVom) za Vipnet korisnike, te 0,65kn(sa PDVom) za Tmobile, Simpa i Bon Bon korisnike.

5. Gdje mogu vidjeti potrošnju ostvarenu mPlati uslugom?

Ukoliko ste korisnik bonova, trošak ostvaren mPlati uslugom će umanjiti vaš prepaid računa. Ukoliko ste pretplatnik, trošak plaćanja će biti vidljiv na vašem mjesečnom računu mobilnog operatera pod nazivom mPlati.

Nazad na mPlati za osiguranja