Najčešća pitanja – Smartica

Najčešća pitanja i odgovori

 

1.Kako mogu aktivirati uslugu mPlati?

Usluga vam je dostupna bez potrebe za aktivacijom.

 

2.Kako mogu platiti uslugu SMSom?

mPlati uslugom može se platiti usluga digitalne prijevozne karte na način da se pošalje kod kojeg kreira mobilna aplikacija Smartica na broj 705102.

Potvrdu u uspješnoj uplati i kupljenoj digitalnoj karti dobiti ćete par sekundi nakon slanja SMS poruke.

 

3.Obavio sam plaćanje putem mPlati usluge. Gdje mogu dobiti potvrdu da je uplata napravljena?

Povratna SMS poruka koju ćete dobiti na svoj uređaj je ujedno i potvrda o uplati. Na njoj se nalazi broj digitalne karte, uplaćeni iznos i jedinstveni broj transakcije.

 

4.Koliki je iznos naknade za obavljenu uplatu mPlati uslugom?

Naknada ovisi o mobilnom operateru i ona iznosi 0,69 kn (sa PDVom) za Vipnet i Tomato korisnike te 0,65 kn za T-Mobile, Simpa i Bon Bon korisnike.

 

5.Gdje mogu vidjeti potrošnju ostvarenu mPlati uslugom?

Ukoliko ste korisnik bonova, trošak ostvaren mPlati uslugom će umanjiti vaš prepaid račun.

Ukoliko ste pretplatnik, trošak plaćanja će biti vidljiv na vašem mjesečnom računu

-HT mobilnog operatera pod nazivom mPlati

-Vipnet mobilnog operatera pod nazivom digitalna prijevozna karta

 

 

Nazad na mPlati Smartica