Najčešća pitanja – samouslužni uređaji

Česta pitanja i odgovori:

1. Kako mogu aktivirati uslugu mPlati ?

Ukoliko ste A1 korisnik usluga vam je dostupna bez potrebe za aktivacijom.

2. Kako mogu platiti uslugu SMSom na samouslužnom uređaju?

mPlati uslugom mogu se platiti samo samouslužni uređaji na kojima je istaknuta oznaka i upute tvrtke partnera. Na svakom samouslužnom uređaju jasno je istaknuta oznaka koju ćete upisati u sadržaj SMSa i poslati na broj 705101.

Potvrdu u uspješnoj uplati dobiti ćete par sekundi nakon slanja SMS poruke.

3. Obavio sam plaćanje putem mPlati usluge. Gdje mogu dobiti potvrdu da je uplata napravljena?

Povratna SMS poruka koju ćete dobiti na svoj uređaj je ujedno i potvrda o uplati. Na njoj se nalazi oznaka samouslužnog uređaja, uplaćeni iznos i jedinstveni broj transakcije.

4. Kako se pokreće samouslužni uređaj nakon plaćanja?

Nakon što je SMS poruka poslana u roku nekoliko sekundi samouslužni uređaj pokreće se automatski bez Vaše interakcije.

5. Koliki je iznos naknade za obavljenu uplatu mPlati uslugom?

Naknada ovisi o mobilnom operateru i ona iznos 0,89 kn (sa PDVom) za A1 korisnike, te 0,75kn (sa PDVom) za korisnike Hrvatskog telekoma, Simpe i Bonbona.

6. Gdje mogu vidjeti potrošnju ostvarenu mPlati uslugom?

Ukoliko ste korisnik bonova, trošak ostvaren mPlati uslugom će umanjiti vaš prepaid račun.

Ukoliko ste pretplatnik, trošak plaćanja će biti vidljiv na vašem mjesečnom računu mobilnog operatera pod nazivom mPlati.

7. Poslao sam pogrešnu oznaku samoposlužnog uređaja u SMS poruci. Što će se dogoditi?

Ako je sadržaj poruke neispravno unesen dobit ćete povratnu SMS poruku a Vaš račun neće biti terećen.

Nazad na mPlati za samouslužne uređaje